English

10 funkcji, które powinien mieć CRM dla stajni / ośrodka jeździeckiego

Zuzanna Wilkosz

Aug 28, 2025

white short coated dog in blue window

1. Kalendarz rezerwacji boksów i jazd

💡 Eliminuje chaos w planowaniu – widzisz, które boksy są wolne, a które zajęte, a klienci mogą rezerwować jazdy online.

2. Baza koni z historią zdrowotną

💡 Szybki dostęp do informacji o szczepieniach, kontuzjach czy suplementach – bez przeszukiwania segregatorów.

3. Powiadomienia SMS/e-mail

💡 Przypomnienia o treningach, wizytach weterynarza czy płatnościach trafiają automatycznie do odpowiednich osób.

4. Zarządzanie umowami i dokumentami

💡 Wszystkie umowy pensjonatowe, regulaminy i dokumentacja w jednym miejscu, dostępna online.

5. Rozliczenia i fakturowanie

💡 Szybkie wystawianie faktur i śledzenie płatności – koniec z „a bo zapomniałem zapłacić”.

6. Moduł pensjonatu

💡 Rejestr wszystkich koni w stajni, ich właścicieli oraz indywidualnych potrzeb (np. dieta, godziny karmienia).

7. Raporty i statystyki

💡 Analiza obłożenia boksów, liczby jazd w miesiącu czy przychodów z konkretnych usług.

8. Integracja z płatnościami online

💡 Klienci mogą zapłacić za jazdę czy pensjonat bezpośrednio przez system – szybko, wygodnie, bez gotówki.

9. Aplikacja mobilna dla trenerów i pracowników

💡 Możliwość szybkiego wpisania wyników treningu czy zgłoszenia problemu z koniem – bez czekania na komputer w biurze.

10. Personalizacja pod potrzeby stajni

💡 Elastyczne dostosowanie modułów – każda stajnia działa trochę inaczej, a dobry CRM to uwzględnia.

© 2025 Bereyziat Development, All rights reserved.

Be on top of your industry

© 2025 Bereyziat Development, All rights reserved.

Be on top of your industry

© 2025 Bereyziat Development, All rights reserved.

Be on top of your industry

10 funkcji, które powinien mieć CRM dla stajni / ośrodka jeździeckiego

Zuzanna Wilkosz

Aug 28, 2025

white short coated dog in blue window

10 funkcji, które powinien mieć CRM dla stajni / ośrodka jeździeckiego

Zuzanna Wilkosz

Aug 28, 2025

white short coated dog in blue window

10 funkcji, które powinien mieć CRM dla stajni / ośrodka jeździeckiego

Zuzanna Wilkosz

Aug 28, 2025

white short coated dog in blue window

Spis treści

Title

1. Kalendarz rezerwacji boksów i jazd

💡 Eliminuje chaos w planowaniu – widzisz, które boksy są wolne, a które zajęte, a klienci mogą rezerwować jazdy online.

2. Baza koni z historią zdrowotną

💡 Szybki dostęp do informacji o szczepieniach, kontuzjach czy suplementach – bez przeszukiwania segregatorów.

3. Powiadomienia SMS/e-mail

💡 Przypomnienia o treningach, wizytach weterynarza czy płatnościach trafiają automatycznie do odpowiednich osób.

4. Zarządzanie umowami i dokumentami

💡 Wszystkie umowy pensjonatowe, regulaminy i dokumentacja w jednym miejscu, dostępna online.

5. Rozliczenia i fakturowanie

💡 Szybkie wystawianie faktur i śledzenie płatności – koniec z „a bo zapomniałem zapłacić”.

6. Moduł pensjonatu

💡 Rejestr wszystkich koni w stajni, ich właścicieli oraz indywidualnych potrzeb (np. dieta, godziny karmienia).

7. Raporty i statystyki

💡 Analiza obłożenia boksów, liczby jazd w miesiącu czy przychodów z konkretnych usług.

8. Integracja z płatnościami online

💡 Klienci mogą zapłacić za jazdę czy pensjonat bezpośrednio przez system – szybko, wygodnie, bez gotówki.

9. Aplikacja mobilna dla trenerów i pracowników

💡 Możliwość szybkiego wpisania wyników treningu czy zgłoszenia problemu z koniem – bez czekania na komputer w biurze.

10. Personalizacja pod potrzeby stajni

💡 Elastyczne dostosowanie modułów – każda stajnia działa trochę inaczej, a dobry CRM to uwzględnia.